REZYGNACJE I ZWROTY

PRZED ODBIOREM ZAMÓWIENIA (REZYGNACJE)

 

Mogę zmienić zamówienie po tym jak zostało złożone?

Możesz zmienić swoje zamówienie w dowolnym momencie, o ile nie jest ono już w trakcie przygotowywania w naszych magazynach. Jeżeli zamówienie jest już w magazynach, wszelka prośba o zmianę zamówienia będzie traktowana jako zwrot i klient będzie musiał pokryć odpowiednie koszty wysyłki.

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem tego formularza i wytłumacz na czym polega zmiana.

 

Mogę anulować zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienie w dowolnym momencie, o ile nie zostało już etykietowane lub jest w trakcie przygotowywania w naszych magazynach w Hiszpanii. Jeśli zamówienie jest już przygotowywane, nie można go anulować. Klient musi je odebrać i wystąpić o zwrot, jeśli zdecyduje, że nie chce zatrzymać produktów.

Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem tego formularza w godzinach pracy biura. Prośba o anulowanie zamówienia wysłana przez klienta poza następującymi godzinami pracy: od poniedziałku do piątku (9:00-18:00 Central Europe Time) będzie rozpatrzona następnego dnia roboczego.

Rezygnacja staje się ważna w momencie gdy otrzymasz potwierdzenie tego faktu ze strony SuperStudio.

Anulujemy Twoje zamówienie i dokonamy zwrotu zapłaconej kwoty.

Jeśli zamówienie wyjechało już z naszych magazynów, anulowanie jest traktowane jako zwrot (zobacz ustęp “Zwroty”). W tym wypadku, zorganizujemy odbiór produktów i dokonamy zwrotu zapłaconej kwoty po odliczeniu kosztów transportu.

PO ODBIORZE ZAMÓWIENIA (ZWROTY)

Produkty SurperStudio zachwycą Cię. Jeśli mimo tego chcesz dokonać ich zwrotu po odbiorze, jest to możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych.

 

Rezygnacja

Termin zaczyna się liczyć od daty otrzymania zamówienia. Aby zażądać zwrotu pieniędzy, wykonaj czynności wskazane poniżej w dziale „Proces Zwrotu”. Zorganizujemy odbiór Twoich produktów i zwrócimy Ci koszt każdego produktu z wyjątkiem wydatków wynikających z transportu.

Należy zachować opakowanie w idealnym stanie. Zwroty produktów, które były manipulowane lub używane, nie będą akceptowane.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu stanu artykułu w naszej firmie, dokonamy należnego zwrotu stosując tę samą formę płatności, która została użyta podczas zakupu.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa rezygnacji z zamówienia wypełnij ten formularz.

 

Produkty uszkodzone lub błędne

Jeśli w Twoim zamówieniu wystąpił błąd z winy SuperStudio, możesz złożyć reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych. Należy zachować oryginalne opakowanie w doskonałym stanie i skontaktować się z nami poprzez ten formularz załączając zdjęcia oryginalnego opakowania, wad produktu i wszystkich zewnętrznych etykiet opakowania. Bez zdjęć nie możemy rozpatrzyć reklamacji.

W wypadku uszkodzeń spowodowanych transportem, klient dysponuje terminem 24 godzin, aby powiadomić o tych defektach Dział Obsługi Posprzedażowej. Ponadto, należy umieścić informację o tych uszkodzeniach na liście przewozowym firmy transportowej w momencie dostawy.

Wymiana wadliwego produktu lub korekta błędu zamówienia przez nas nie oznacza dla klienta żadnych dodatkowych kosztów.

W żadnym wypadku klient nie powinien zwrócić towaru do SuperStudio własnymi środkami. SuperStudio nie weźmie na siebie odpowiedzialności za towar, który klient zwróci na własną rękę.

Produkty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu. Jeśli klient użyje inne opakowania i produkty zostaną uszkodzone podczas transportu z powodu nieodpowiedniego opakowania, SuperStudio zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu.

Prosimy zapoznać się z naszymi Warunkami Użytkowania w celu uzyskania dokładniejszej informacji na temat warunków zwrotu towarów i kosztów. Zwroty kosztów są dokonywane w terminie do 28 dni roboczych po rozpatrzeniu prośby o zwrot.

PROCES ZWROTU

Form icon

KROK 1

Poproś o zwrot poprzez ten link.

Pamiętaj, że należy załączyć zdjęcia produktu (w wypadku uszkodzonego produktu, wada musi być widoczna), a także zdjęcia opakowania i wszystkich przyklejonych na nim etykiet. Przypominamy, że nie należy montować produktu.

Delivery icon

KROK 2

Skontaktujemy się z firmą transportową, aby odebrała produkt, który chcesz zwrócić. W żadnym wypadku klient nie powinien zwrócić towaru własnymi środkami. SuperStudio nie bierze na siebie odpowiedzialności za towar, jeśli klient sam dokona zwrotu.

Zwrot nie może mieć miejsca bez wysłania i odbioru formularza oraz odpowiedzi ze strony SuperStudio potwierdzającej możliwość jego realizacji.

Response icon

KROK 3Po otrzymaniu produktu w oryginalnym opakowaniu i sprawdzeniu zawartości, dokonamy zwrotu ceny produktu bez kosztów transportu. SuperStudio zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeżeli klient nie stosuje sie do warunków opisanego tutaj procesu.