teléfono   (+48) 22 307 96 38

REZYGNACJE I ZWROTY

PRZED ODBIOREM ZAMÓWIENIA (REZYGNACJE)

 

Mogę zmienić zamówienie po tym jak zostało złożone?

Możesz zmienić swoje zamówienie w dowolnym momencie, o ile nie jest ono już w trakcie przygotowywania w naszych magazynach. Jeżeli zamówienie jest już w magazynach, wszelka prośba o zmianę zamówienia będzie traktowana jako zwrot i klient będzie musiał pokryć odpowiednie koszty wysyłki.

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem tego formularza i wytłumacz na czym polega zmiana.

 

Mogę anulować zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienie w dowolnym momencie, o ile nie zostało już etykietowane lub jest w trakcie przygotowywania w naszych magazynach w Hiszpanii. Jeśli zamówienie jest już przygotowywane, nie można go anulować. Klient musi je odebrać i wystąpić o zwrot, jeśli zdecyduje, że nie chce zatrzymać produktów.

Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem tego formularza w godzinach pracy biura. Prośba o anulowanie zamówienia wysłana przez klienta poza następującymi godzinami pracy: od poniedziałku do piątku (9:00-18:00 Central Europe Time) będzie rozpatrzona następnego dnia roboczego.

Rezygnacja staje się ważna w momencie gdy otrzymasz potwierdzenie tego faktu ze strony SuperStudio.

Anulujemy Twoje zamówienie i dokonamy zwrotu zapłaconej kwoty.

Jeśli zamówienie wyjechało już z naszych magazynów, anulowanie jest traktowane jako zwrot (zobacz ustęp “Zwroty”). W tym wypadku, zorganizujemy odbiór produktów i dokonamy zwrotu zapłaconej kwoty po odliczeniu kosztów transportu.

PO ODBIORZE ZAMÓWIENIA (ZWROTY)

Produkty SurperStudio zachwycą Cię. Jeśli mimo tego chcesz dokonać ich zwrotu po odbiorze, jest to możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych.

 

Rezygnacja

Termin zaczyna się od daty odbioru zamówienia. Aby dokonać zwrotu, postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej w „Procesie Zwrotu”. Zorganizujemy odbiór towaru i zwrócimy Ci koszty każdego produktu z wyjątkiem kosztów związanych z transportem.

Należy zachować oryginalne opakowanie w doskonałym stanie. Nie akceptujemy zwrtotów produktów, które były manipulowane lub używane.

Po tym jak otrzymammy produkt i zapoznamy się z jego stanem, dokonamy zwrotu używając tej samej metody płtaności, jaka była użyta podczas zakupu.

 

Produkty uszkodzone lub błędne

Jeśli w Twoim zamówieniu wystąpił błąd z winy SuperStudio, możesz złożyć reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych. Należy zachować oryginalne opakowanie w doskonałym stanie i skontaktować się z nami poprzez ten formularz załączając zdjęcia oryginalnego opakowania, wad produktu i wszystkich zewnętrznych etykiet opakowania. Bez zdjęć nie możemy rozpatrzyć reklamacji.

W wypadku uszkodzeń spowodowanych transportem, klient dysponuje terminem 24 godzin, aby powiadomić o tych defektach Dział Obsługi Posprzedażowej. Ponadto, należy umieścić informację o tych uszkodzeniach na liście przewozowym firmy transportowej w momencie dostawy.

Wymiana wadliwego produktu lub korekta błędu zamówienia przez nas nie oznacza dla klienta żadnych dodatkowych kosztów.

W żadnym wypadku klient nie powinien zwrócić towaru do SuperStudio własnymi środkami. SuperStudio nie weźmie na siebie odpowiedzialności za towar, który klient zwróci na własną rękę.

Produkty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu. Jeśli klient użyje inne opakowania i produkty zostaną uszkodzone podczas transportu z powodu nieodpowiedniego opakowania, SuperStudio zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu.

Prosimy zapoznać się z naszymi Warunkami Użytkowania w celu uzyskania dokładniejszej informacji na temat warunków zwrotu towarów i kosztów. Zwroty kosztów są dokonywane w terminie do 28 dni roboczych po rozpatrzeniu prośby o zwrot.

PROCES ZWROTU

KROK 1

Poproś o zwrot poprzez ten link.

Pamiętaj, że należy załączyć zdjęcia produktu (w wypadku uszkodzonego produktu, wada musi być widoczna), a także zdjęcia opakowania i wszystkich przyklejonych na nim etykiet. Przypominamy, że nie należy montować produktu.

KROK 2

Skontaktujemy się z firmą transportową, aby odebrała produkt, który chcesz zwrócić. W żadnym wypadku klient nie powinien zwrócić towaru własnymi środkami. SuperStudio nie bierze na siebie odpowiedzialności za towar, jeśli klient sam dokona zwrotu.

Zwrot nie może mieć miejsca bez wysłania i odbioru formularza oraz odpowiedzi ze strony SuperStudio potwierdzającej możliwość jego realizacji.

KROK 3Po otrzymaniu produktu w oryginalnym opakowaniu i sprawdzeniu zawartości, dokonamy zwrotu ceny produktu bez kosztów transportu. SuperStudio zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeżeli klient nie stosuje sie do warunków opisanego tutaj procesu.

Subskrybuj nasz Newsletter!

coupon

Subskrybuj nasz newsletter i otrzymasz kupon zniżkowy o wartości 24 zł* na następny zakup większy od 400 zł.

Nie dotyczy produktów Outlet aniLikwidacji. Tylko zakupy online. Nie dotyczy rejestracji jako firma lub sklep.

Dziękujemy za rejestrację.
Za kilka minut otrzymasz e-maila ze zniżką.

Sprawdź zawartość folderu Spam, jeśli nie otrzymałeś wiadomości.