Klient ma prawo do anulowania zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty, kiedy klient lub wskazana przez niego osoba trzecia, nie będąca przewoźnikiem, odbierze towar. Aby skorzystać z tego prawa, klient musi poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy kupna w terminie 14 dni kalendarzowych wysyłając list, e-maila lub telefonicznie:
SuperStudio Dział PosprzedażowyKlient może skorzystać z modelu zawiadomienia o odstąpieniu od umowy zamieszczonego poniżej, chociaż nie jest to obowiązkowe:
Adresat: SuperStudio, z siedzibą w: C/ Aribau, 326, 08006, Barcelona, nr telefonu: (+48) 22 307 96 38 i e-mail kontaktowy: [email protected]:
Niniejszym informuję, że wycofuję się z mojej umowy zakupu tego/tych produktu/ów: (wskaż nazwę, referencję i ilość zwracanego produktu/ów).
Szczegółowe dane zamówienia:
- Numer zamówienia.
- Imię i nazwisko klienta.
- Adres dostawy zamówienia.
- Data i podpis, jeśli klient wysyła tradycyjny list.
Jeśli klient chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powinien zachować opakowanie produktu, który chce zwrócić, aby móc go odebrać w optymalnych warunkach. W przypadku rezygnacji ze strony klienta, jesteśmy zobowiązani do zwrotu wszystkich dokonanych przez niego płatności, z wyłączeniem kosztów wysyłki i dodatkowych kosztów związanych z wyborem formy dostawy, które zmieniają przy wyborze innej dostawy niż najtańsza standardowa, w trybie natychmiastowym i najpóźniej 14 dni kalendarzowych licząc od daty, kiedy otrzymamy zawiadomienie klienta o odstąpieniu od umowy zakupu. W przypadku rezygnacji klienta z zamówień wykonanych w ramach promocji „darmowe koszty wysyłki" zwrócimy wszystkie wykonane przez niego opłaty z wyjątkiem kosztów wysyłki zwrotnej i kosztów dodatkowych wynikających z wyboru opcji dostawy innej niż najtańsza dostawa standardowa, którą oferujemy.
Dokonamy zwrotu przy użyciu tej samej metody płatności, co użyta w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie zostało ustalone z klientem coś innego. W żadnym wypadku, klient nie poniesie żadnych kosztów związanych ze zwrotem. Możemy odmówić realizacji zwrotu do momentu otrzymania z powrotem wysłanego towaru lub przedstawienia nam przez klienta dowodu na to, że towar został zwrócony.
Aby dokonać zwrotu, należy postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi w dziale „Zwroty" strony internetowej. W żadnym wypadku klient nie powinien zwrócić towaru do SuperStudio własnymi środkami. SuperStudio nie weźmie na siebie odpowiedzialności za towar, jeśli klient zwróci go własnymi środkami.
W każdym przypadku, akceptujemy tylko zwroty produktów, które nie były montowane ani używane, z wyjątkiem rutynowego sprawdzenia dobrego stanu produktu i które zostały zwrócone w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu.
Klient odpowiada za bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Klient jest także odpowiedzialny za utratę wartości zwróconego towaru wynikającą z jego manipulacji innej niż konieczna dla ustalenia, natury, charakterystyk i działania produktów. W tym wypadku klient będzie miał obowiązek kompensacji SuperStudio za te uszkodzenia.
Prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w następujących przypadkach:
W każdym przypadku będziemy tylko przyjmować zwroty produktów, które nie zostały użyte lub montowane i będą zachowywać oryginalne opakowanie w idealnym stanie.
W wypadku zwrotów przez kupon lub podobne środki, całej lub częściowej wartości zakupów, saldo dodatnie na rzecz klienta w postaci zwrotu/kompensacji może mieć formę nowych zakupów, o ile okres naliczania salda nie przekroczył terminu 1 roku.
Te Ogólne Warunki podlegają prawu hiszpańskiemu. Strony zgadzają się podlegać, według własnego wyboru, w celu rozwiązania sporów i rezygnując z jakiejkolwiek innej jurysdykcji, sądom i trybunałom odpowiednim dla siedziby użytkownika.
W celu korzystania z naszych usługi, należy zarejestrować się na naszej stronie internetowej. Twoje dane będą przechowywane w zautomatyzowanych bazach danych serwerów hostowanych w Hiszpanii. Te informacje będą traktowane jako poufnie i tylko do użytku administracyjnego i operacyjnego.
Subskrybuj nasz newsletter i otrzymasz kupon zniżkowy o wartości 24 zł* na następny zakup większy od 400 zł.
Nie dotyczy produktów Outlet, objętych Likwidacją lub Promocjami Specjalnymi. Tylko zakupy online. Nie dotyczy rejestracji jako firma z branży lub sklep.
Dziękujemy za rejestrację.
Za kilka minut otrzymasz e-maila ze zniżką.